torsdag 28 september 2017

Fullt ös från morgon till kväll

Jobb, där jag för övrigt såg världens snyggaste gubbe. Kanske var runt 60. Men wow!!!! 
Direkt när jag slutade var det dags för Utvecklingssamtal för Ludde som kändes bra. Gillar hans nya lärare. Hon är vettig och jag tror att det kommer att bli bättre nu än vad det har varit. 

Sen hem. Lagade mat. Två rätter. Chili con carne och köttfärslimpa. Tvättstuga samtidigt. Lysrören på toa gick sönder. Hinner inte handla nya idag. Får bajja i mörkret. Insåg oxå att Mjölken är slut. Brödet är slut. Proviva är slut. Maten hann precis bli klar då var det helt plötsligt dags för Luddes fotbollsträning. Maten äter vi sen. 

Ludde och killarna spelade match mot tränare och ett par från a-laget. Jag var coach. En rätt kass sådan faktiskt. 
Hem. Glömde handla det som var så viktigt. Tvättstugan fortsatte. Mat åts. Alltaå min köttfärslimpa är fan grym. 
Bröder bråkade och så kärleksgnabb. Tänk vilken häxa jag är som inte litar på folk. Förstår att man blir arg på mig. Suck!!! 
Nåväl. Bara ett par timmar kvar på den här dagen. Blir en tidig kväll. 
P.S kidsen är sams nu ;-) 

Inga kommentarer: