söndag 17 augusti 2008

Idag....


Va har hänt idag ?? ABSOLUT INGENTING !! Världens längsta dag med trist väder, gnälliga barn och en mamma (jag alltså) som snart ska ha mens. En väääldigt dålig kombination. Men men dagen är snart över men jag ska hinna med ett bio mesök med min goda (och nygifta) granne Madde. Och det får vi hoppas att det ska lugnt till. Sist vi skulle på bio så var det fullt !!?? :-o

Men men ikväll vankas det mamma mia och det ska bli sååå kul. Kanske ska man unna sig en smågodis påse oxå :-)

Visserligen har jag unnat mig godis varje dag den här veckan (jag ska faktiskt ha mens då får man) veckan innan mens är värst, sen övegår suget från att ha varit enormt till att bli lite mindre enormt.


Me and my darlings !!! Taget i fotostudion med självutlösare jag fick draaaa dit barnen i mitt knä. Visst ser dom lyckliga och avslappnade ut :-)


Puss på er alla.

Inga kommentarer: