tisdag 12 juni 2012

Blir gaaaaalen på mig själv

Jag önskar att jag kunde tro lite mer på mig själv, men jag känner mig så osäker i vad jag än gör, i varje roll jag hamnar i och jag hatar det. 

Nervös och osäker inför jobbet, även om det kändes ganska bra idag. 
Men kommer jag att fixa allt, tänk om det blir fel, tänk om dom inte gillar mig mm

Osäker i min roll som sk flickvän, duger jag, räcker jag till??
Hur snabbt blir jag bortglömd den här gången ? 
Ibland krävs det bara ett kort avbrott för att gå vidare till nästa.......


I rollen som vän kan jag känna mig osäker ibland även om det är ganska tryggt, men vänner kommer och går dom oxå tyvärr. 

Mammarollen då ? JO vars, det är väl där jag känner mig som mest trygg. 
Inte jämt dock, men oftast.
Men får så dumma tankar. 
Tänk om dom hellre vill vara hos sin pappa, tänk om dom har det mycket bättre där mm

Jag är alltid så rädd att alltid vara SÄMST, bara ett alternativ, istället för osv. 
Är det bara jag som går omkring och känner den osäkerheten, är det bara jag som har den rädslan. 
Fruktansvärt osexigt jag vet ju det.........vill ju inte känna så. 


Inga kommentarer: