tisdag 9 juni 2015

Västerås med mitt pussel

Idag var det meningen att jag skulle bli opererad. Knölen skulle väck. Men så ringer dom när jag nästan är framme i Västerås och säger "Vi får avboka din tid. Det hinns inte med" A, men va fan !!!
Här fastar man, oroar sig, har ångest över detta. Pusslat med barnvakter och ordnat med sjukskrivning, lovat barnen iom det att komma på deras skolavslutning. Och helst plötsligt vändes allt lite upp och ner. Jag hanterar inte sånt så jävla bra. När planer skiter sig då byggs en inre stress upp och idag kom tårarna. Jag bröt ihop lite grann. 

Men jag hade min Madde med mig och det gjorde det bättre. Vi käkade på Erikslund och jag handlade avslutningsskor till grabbarna (som antagligen var för små)

Det värsta i allt detta är att jag missar skolavslutningen. Det gör så ont i hela mig. Och jag som hade LOVAT. Killarna vart besvikna och jag förstår dom. 


Inga kommentarer: