lördag 29 augusti 2015

When your roots are deep you have no fear of the storm...

När livet helt plötsligt ändras, när känslor och tankar härjar runt okontrollerat, när självförtroendet får sig en törn och när självkänslan är på bristningsgränsen.....DÅ, då finns dom där. 
Vildingarna. Barnen. Den enda riktiga tryggheten i livet.
Det finns en anledning till varför människor hyllar sina barn lite extra på sociala medier när det krisar i livet och först och främst i kärleken. Det är för att barnen är äkta. Dom älskar dig villkorslöst på samma sätt som vi älskar dom. Vi kan bråka rejält, men dom lämnar mig inte. Dom slutar aldrig att älska och för dom finns det bara en mamma. 

När stormen blåser upp, är dom mina rötter på samma sätt som jag är deras. Tack vara dom så står jag stadigare och håller mig fast. 

Älskade älskade ungar. 

Idag är en helt OK dag :-) 



Inga kommentarer: