lördag 19 december 2015

Vilken dag......


Väckt kl 06. Fixa, greja, hämta bil, lämna bil. Handla. Åka till Västerås. Kolla två innebandymatcher. En vinst och en oavgjord. Två mål av Hugo. Fixa skjuts åt Ludde. Åka tillbaka med Hugo till Fagersta. Hem. Köra till kalas. Lämna bil. Hämta bil. Handla igen. Upp till Nanny och hämta Luddes grejer. Hem i 30min. Hämta Hugo från kalaset. Kastat ut säng. In med ny säng. Taco-dejt inbokad. Förbereda det som kunde förberedas. Handla IGEN. Hem. Fixa i ordning allt. Hämta min dejt. Det sket sig. Bjöd Nanny och Jakob istället. Sen disk och NU, för första gången på hela dagen så sitter jag ner i soffan. Smågodis, Cola light och en skvallertidning. 
Synd och klaga.



"Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden."








Inga kommentarer: