lördag 10 september 2016

Tårar

Bryter ihop och kommer igen. 
Bråk bråk bråk bråk bråk ORKAR INTE!!!

Ibland känns det som om man aldrig gör rätt. Alltid är det någon som är missnöjd och sur, tycker jag överreagerar, blir arg, sur eller ignorerar mig. Tänk om alla i mitt liv kunde ta EN gemensam dag och bara tycka att allt jag gjorde var bra. Vilken härlig dag det skulle bli. 

Den här livskarusellen där jag befinner mig nu går väldigt Mycket upp och ner. Har alltid sagt att jag vill ha mitt liv lite så, att det får mig att känna mig levande. Men jag ska i ärlighetens namn erkänna att jag längtar just nu efter lugnet och tryggheten och stabilitet. Jag behöver få andas och bara vara lycklig utan hastiga svängar, backar och stup. Jag vill kliva av den här bergochdalbanan och kliva på den harmoniska kärlekstunneln eller det där lilla griståget som bara tuffar runt på en räls i lagomt tempo. 
Inre stress.......livsfarligt. 


Inga kommentarer: