onsdag 18 juni 2008

det vart precis en sån dag

Satt som jag skrev tidigare så snällt och stilla och väntade på bussen vid lasarettet i fagersta. Jag ser bussen, jag ställer mig upp för att förbereda mig att plocka fram kosingen, sen ser jag, bussen svänger inte in vid lasarettet !!!!

Men det var väl själva faaaaan. buss jävel !! Jaha det fick väl bli taxi då då. 250:- KUL !!!
PÅ jobbet sa dom att jag hade kunnat tagit och väntat på en annan buss för det var inte hela världen om dom fick vänta en timme på mig. (skulle ha vetat det då)

Nåväl, på jobbet gick det ok. Är ju fortfarande heeelt förvirrad när jag står i kassan, men det går ju på nåt vis ändå. Vissa kunder kan ta det bättre än andra.

I morgon kommer det bli mycket mycket att göra.

Fick iallafall sluta lite tidigare idag och det var skönt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Sådär har det blivit för min kompis också. Att den inte svänger in vid lassarettet. Hon fick GÅ hem till Åvestbo .... Fyyy!