fredag 27 juni 2008

fest i morgon

Jaha då ska gammel kääringa ut på krogen igen då. Herregud hur ska det gå. Köpte 4 cider idag på bolaget i Fagersta och blev så glad då jag vart tvungen att visa legetimation !! TREVLIGT !!!

Nåväl, ska som sagt ut i morgon och innan utgång blir det tjej fest hos min goa granne Madde. KUL !!!

Men va fan har man på sig när man går ut. jag har ju ingenting hemma !!!! Har nollkoll, dubbel noll koll. Ser i tidingar och överallt att folk springer omkring i leggings eller va fan det nu heter. Men herregud skulle jag pressa ner mina gigantiska stockar till ben i ett par tights. SKULLE INTE TRO DET !!!
Och på fötterna ??!! Va ska man ha då ?? Och på överkroppen, det enda jag har klart för mig är vilka örhängen och vilken mascara jag ska änvända. :-)

Det visar sig.


Kramizar

1 kommentar:

Anonym sa...

Klart du kan ha leggings. Du är ju jätte fin och skulle ju passa jätte bra i det! Jag ska också på den festen.