lördag 7 juni 2008

gud va kul det ska bli

Först måste jag bara berätta att jag fick jobbet !!!! :-)

Idag ska mina grabbar sova hos sin mormor då jag ska iväg på tjejfest reunion, gamla gamla kompisar ska träffas tillsammans första gången på jätte jätte länge och äta gott, dricka gott och bara mysa och prata. Ska bli sååå roligt.

Trots detta har jag separationsångest inför att lämna barnen. Vet inte varför det blir så men jag får så ont i magen och känner att det är nära till tårar. KOmmer att sakna dom och jag vet ju att dom har det så förtjusande gött hemma hos mormor och alla underbara mostrar. MEN ÄNDÅ !!! aja, så är det varje gång, undrar när jag ska kunna slappna av på riktigt !!

Vet inte riktigt vad jag ska ha på mig idag när jag åker iväg, ska ju åka tåg och det är skit varmt men eftersom jag är fet vill jag juinte visa förmycket hud liksom. Har en fin grön t-shirt på mig som det är hål i (köpt på nisses) men jag hittat för fan ingen nål här hemma så jag kan sy igen hålet !!!

Allt för mig för nu, bilder kommer.

Inga kommentarer: