onsdag 16 juli 2008

Kan det bli värre än detta


Dessa kort är tagna för måååånga år sedan då jag och min mamma, mormor, moster och min gulliga kusin Rebecca åkte till Cypern, herregud vilken taikon resa. Och för att matcha resan så klädde vi oss som familjen taikon. Minns min mamma och moster i pannband och diverse utstyrslar som säkert var skit snyggt på den tiden. Jag i min stentvättade jeansjacka, volang kjol OCH hockeyfrilla trodde att jag var så cool, men som ni ser: DET VAR JAG INTE Moooaaahahahaha. Men by the way kolla in transan bakom mig på kortet till vänster



Rebecca hade en skit snygg dräkt som det pratas om än idag. En hel dress i aprikos, svart, vita mönster av nåt slag.

Mamma och mormor vistades två minuter i solen och blev kolbitar. HEL SVARTA !!! Moster fick solsting och svimmade nästan.


En gubbe som var ca 200år och tandlös förälskade sig i min moster, och hon och vi utnyttjade det då han ägde en liten bar med spelautomater. Vi fick spela gratis och moster fick gratis öl.


Demitrios, våran servitör på en restaurang skulle bjuda mig och R på glass om vi kom ihåg hans namn. Vi tjatade hål i huvudet på M, M och M (mamma, mormor och moster) Demitrios, demitrios, demitrios, demitrios. Han kom och vi: ??????

Minns inte om vi fick nån glass.



Maggan: En skalbagge vi hittade i polen.

Va heter sillen kusin?? Jordgubben (rebeccas skämt som vi drog varje dag och skrattade åt så att tårarna sprutade)


Det var tider det !!!!

Inga kommentarer: