söndag 13 juli 2008

Oj oj oj




Idag har jag blivit så glad att tårarna har sprutat. Fick i födelsedags present av min älskade syster Lisa en resa till London med henne !!!! LONDON, som jag så länge har velat åka till. Och nu skajag få åka dit med henne !! Med min goa underbara Lisa. Ögonen tåras när jag tänker på¨det. Min älskade lillasyster bjuder gamlingen på en resa. Det är så stort för mig att jag kan inte sätta ord på känslan. Ååå det ska bli så roligt.

Tusen tack min underbara Lisa, jag älskar dig sååå !!!


Är så tacksam över alla presenter jag har fått och sen måste ju min ljuuuuvliga mammagrupp + Madde nämnas då jag fick ett presentkort på Intersport på 600:-. Blev så överraskad och glad. ATt jag har världens bästa mammagrupp och grannar det råder det inga tvivel om. Gillar dom till tusen !!!

Tack tjejej :-)


Tack till min underbara familj för allt. Ni är bäst och jag älskar er mest !!!

1 kommentar:

Anonym sa...

det kommer bli så grymt syster! jag kan knappt fatta det själv. Vi ska ut och FLYGA! Fyfasen vad ballt. <3