lördag 16 mars 2013

Blä


Jag känner mig aldrig fin längre.
Förut kunde jag ha bra dagar, men dom är borta.
Min spegelbild skrämmer mig och jag tänker att det är PMS, det är mensen, det är en dålig dag, det går över.
Men det gör inte det.

Jag blir lite rädd för mig själv, jag ser inget alls som är ok.

Åldersnojan är här för att stanna tydligen, rynkorna är här och glansen och lystern är borta.
Påsar under ögonen och allt bara hänger (överallt).
Jag klarar inte av att ta tag i min vikt och min kropp och jag mår så dåligt över det.

Dom älskade egobilderna ;) man kunde ta förut blir färre för det spelar ingen roll i vilken vinkel jag än tar så duger det aldrig.
Ibland vill jag bara skita i allt och bara inse och acceptera att det är så här jag ser ut, men det går inte.

Det har gått för långt det här. Nåt ska man väl ändå kunna tycka om.

Aja, dagens gnäll var det här.

Puss och kram 

Inga kommentarer: