torsdag 24 september 2015

Längtar

Längtar till min renbäddade säng. Längtar tills i morgon då mina vildingar kommer hem igen. Äntligen lite liv i lägenheten. Och hela helgen går i fotbollens tecken med poolspel och match. 
Längtar till lönen. Längtar till jag kan handla mat.
Längtar mig bort. Längtar efter D. Eller saknar heter det väl där. 
Längtar till att få må så där riktigt bra som jag gjorde i början av juni igen. 
Saknar närhet och ömhet. Saknar och längtar efter kärlek. Men det är då inget jag tänker försöka leta efter på bra jävla länge. 

Jag mår trots det ganska bra. Även om jag känner att det kan bli lite för mycket ibland. Man klarar mer än man tror. Känner mig härdad, men samtidigt trasig.

Längtar hem. Till min lägenhet och ikväll ska ytterligare en film avverkas. Hade jag haft råd hade jag fan smällt i mig en pizza oxå. Men det får vänta till helgen.   

Inga kommentarer: