tisdag 29 september 2015

Släpper taget nu

Det var det....
Kan inte göra så mycket mer. Har gett allt jag kan. Har väntat, hoppats, varit tålmodig, inte pressat, försökt att inte vara för på. Hållit mig undan. Varit där. Varit mig själv och gav av det absolut största jag kan ge (mina barn). 
Men ibland så funkar det inte.....
Ibland måste man släppa taget och inse att det inte alltid blir som man hoppas. 
Livet verkar ha andra planer för mig. Och jag måste kapa ALLT nu. Raderat nummer, FB, 
Hur ont det än gör, för tro mig hela kroppen protesterar. Feber, yrsel, illamående. 

Det svider till där kniven skar...

Men jag fixar det här. Det VET jag.
För jag orkar fan inte mer nu. Dags att bli hel igen. Kanske kommer det att ta ett tag, Men livet har sina prövningar och jag lär mig......och förhoppningsvis så kommer det nåt bra ur allt detta, 

"Good things fall apart, so that better things can fall together"







Inga kommentarer: