måndag 28 september 2015

Stunderna när man mår sådär riktigt bra

Igår kväll mådde jag riktigt bra. Tacomiddag med mina vildingar och D. 
Youtube-klipp till förbannelse, Partaj och Café Bärs. Där och då fanns det inget som kunde gå fel. 
Jag vet.....men när hjärtat är större än hjärnan då blir det så här. 
Vi hade iallafall en bra kväll/natt och morgon. 



Ledig måndag. Hann med träning på morgonen och sen tog jag LillaBlå och åkte till Avesta. Bara för att jag kan. Räkningarna är betalda. Och i vanlig ordning så ska här snålas denna månaden OXÅ. Innebanyavgifter, träningsoveraller, målvaktskläder mm mm Men men, man överlever. Har mat i frysen så det här ska nog ordna sig :-)
Nu är kidsen hemma. Läst läxor och snart ska det bli träning och tandläkarbesök. 
Fullt ös..........!!



Inga kommentarer: