torsdag 26 november 2015

Torsdag

En skitrolig dag på jobbet. Haft kundafton. Massor med folk. Vi har bjudit på fika och så hade vi tomten på besök. 
Härlig stämning och glada kunder. Vissa kunder är ju lite mer intressanta än andra ;-) 
Men alla har varit toppen. 

Kidsen var hos mormor och mostrarna efter skolan och dom har haft det så himla bra. 
När Vi kom hem tog vi fram lite julpynt och så hittade jag julgranen som jag trodde jag hade kastat. Så i morgon ska den kläs. 

Ett moln på den annars blåa himlen är väl att jag önskar kunna ta smärtan från ett ledset barn. Jag delar känslorna. Det ska gudarna veta. Det gör ont i hela mig. Att vara liten och gå i skolan är inget jag skulle vilja gå tillbaka till för allt i livet. 

Nu ska tanten sova. I morgon ska viktiga saker tas om hand. 

Natti natti, dröm sött och vakna blött. 

Inga kommentarer: