torsdag 14 januari 2016

När man gör något utan att veta om det

Jag blir så ställd.

Igår fick jag höra så fina ord av en kund att jag började gråta. Så där stod vi och kramades och tårarna rann.

Och idag kom det in en person på jobbet, både en och tre gånger på kort tid. Personen berättade att han kände sån värme av mig. Att jag gjorde honom så glad. Har aldrig sett honom förut.

När man får höra att man påverkar människor på ett positivt sätt, utan att göra någonting. Ja, då är min livsuppgift avklarad. Hur fantastiskt är inte det?

Ja, detta kanske låter väldigt skrytsamt, kaxigt och malligt. Men vet ni vad........jag tänker unna mig dom känslorna och dom komplimangerna och det här skrytet. För tydligen så är jag lite bättre än vad jag själv tror.

Och vilka otroligt fantastiska människor som kommer fram och säger sådana saker. För väldigt ofta tänker vi så mycket fint, men vi säger det aldrig rakt ut. Men oj, va det kan göra en människas hela dag/vecka/månad och ja, sådana ord kommer man att minnas för alltid.

MAN SKA VARA SNÄLL



Inga kommentarer: