onsdag 25 maj 2016

Hugo talar

"Mamma, vi är världens bästa familj" å så får jag en stor kram. "Men jag tror inte vi är som alla andra" hihi älskade skitunge. Nä, vi kanske är lite udda men nog är vi bäst alltid. 

När jag ska bädda ner honom så börjar han prata om mitt jobb. Han vill inte att jag jobbar så långa dagar. Även om jag vet att det går hur bra som helst och att dom sköter sig dom få sagt det gäller. Och jag ordnar med barnvakter och dom är ute och leker med kompisar och spelar fotboll mm (som dom oxå gör när jag är hemma) så gör det ändå ont i mammahjärtat. Vet inte om det är värt det. Dom är små en så kort tid. Funderar massor. Är dock glad att jag inte jobbar helg när jag har dom utan är ledig. Men vardagsrutinerna är svåra att få till på egen hand. "Vi kan vara fattiga mamma, det gör ingenting" Snyft. Älskade barn!
Men men. Vi får se hur det blir. Oavsett så är vi ändå VÄRLDENS BÄSTA FAMILJ. 


Inga kommentarer: