måndag 30 maj 2016

Vilken dag

Började dagen med att få besök av mina fina Vildingar.
Tränade.
Jag och Skägget åkte till Hedemora och åt en mjukglass.
Sen drog jag ensam med bilen till Bockhammar och Ebba Brahes lusthus. 
Men åh så mysigt det var där. 
Sen åkte jag för att hämta min varningstriangel (som ar borta) och passade på att svänga förbi två "gamla godingar" som jag fortfarande håller varmt om hjärtat. Och det verkade vara ömsesidigt. 

Otroligt mycket guldkanter på den här dagen. 

Japp, mensen är slut och Anneli har fått ligga. Då mår man bra tydligen. 




Här satt jag en bra stund och filosoferade. Så kommer det ett äldre par som åkt från Stockholm och som var på väg till Leksand. Vi pratade mycket, vi lyssnade på varandra och sen skulle dom åka. Ett par fina meningar skilde oss åt och när dom vände och gick så rann tårarna på mig. Vilket möte!!! Helt fantastiskt. 









Inga kommentarer: