måndag 19 juni 2017

Ledig måndag

Kidsen är med kompisar. Jag har haft främmande av fina Marlene som tittade in en sväng och vi snackade igenom livet lite. Första gången vi träffats så. Mycket trevligt, och vi hade en hel del gemensamt. Ett trevligt avbrott i vardagen :-) 

Nu ligger jag på ballen. Lyssnar på Fredagspodden. Försöker njuta men är faktiskt orolig över en hel del saker i livet. När man bryr sig och älskar en person så tar man på sig deras problem. Plus att man har egna. Man oroar sig så jäkla mycket HELA TIDEN. 

Sen är jag jätteglad för en annan av mina vänner. Så glad att det kom tårar. 

Sen så är det bilen. LillaBlå kommer inte hinna lagas förrän efter midsommar. Jag har lite panik här nu. Tänk om den inte hinner bli klar till PepesCup och innebandylägret. Shit, vad gör jag då??? 
Å vad i hela friden kommer det att kosta. Jag är pank innan pengarna ens kommit in. Buhuuuuuu :-( 
Men men, allt ordnar sig. 


Inga kommentarer: