torsdag 15 december 2011

En ledsen idiot till mamma

Jag är inte gjord att vara mamma för jag klarar inte av jobbet så jävla bra.
Jag älskar mina barn över allt annat. Men sexåringen driver mig fan till vansinne. 10% av tiden går det bra. 90% är han kaxig otrevlig och nonchalant.
Jag fixar det inte.
Jag blir galen. Har ingen kontroll och jag vet inte hur jag ska hantera det. känner att jag bara vill låsa in mig och gråta skrika och slå sönder saker. (Lite så där som han gör)
Men som vuxen kan man tydligen inte göra sånt. Kan inte heller lämna över ansvaret till nån annan här hemma så jag får gå ut och andas, för det är ju bara jag.

Jag tappar all ork och lust till att göra något roligt med dom när jag hela tiden får skälla, säga till och bli arg. Allt det roliga blir till bråk till slut.
Dom slåss, skriker, härjar och lyssnar inte för fem öre.

I need help!!!!!

Dom kanske har det bättre hos deras pappa när jag inte klarar av att uppfostra dom själv.
Att bli kallad IDIOT och DUM I HUVUDET av mina egna barn ligger inte på min topplista över favorit saker att lyssna på.


Puss// Anneli

Inga kommentarer: