måndag 17 september 2012

En chef tack

Sitter och har lite ångest över en grej som jag ska göra idag. 
Vet inte om jag kanske ska skita idet. 
Har struntat i detta förut och ångrat mig, men jag har ju så svårt att ta tag i saker. 
Jag har så svårt att få saker gjorda. 

Dagis och skolan måste hata mig, jag är föräldern som aldrig och jag menar verkligen ALDRIG lämnar in lappar i tid, kommer aldrig ihåg att meddela viktiga saker, märker aldrig kläder och har inte koll någonting. 
Känner mig mest besvärlig.

Handlar oxå om att jag är SÄMST på att höra av mig till folk. Till vänner och familjen tex.
Det är ett under att jag har nån vän kvar.
Jag SKÄMS. Jag VILL, och tänker att jag SKA, men gör aldrig :( 

Detta har lite att göra med det jag skulle göra idag som jag nu försöker undvika. 

Jag vill verkligen och tänker ofta att NU ska jag ta tag i det här, jag ska göra det och det, jag ska skicka in papper i tid, jag ska ta hand om det NU..........2 veckor senare. 
FAN jag SKULLE ha gjort det då osv

Men på jobbet är jag inte så, jag skulle behöva en chef här hemma som beordrar mig att göra saker ;) 



Inga kommentarer: