tisdag 30 oktober 2012

Hemligheten till lycka

Hemligheten till att vara lycklig är att hålla sig så långt borta från karlar som möjligt. 
Låter det bittert tycker ni ?? 
Haha, ja det kanske det är.
Men när jag är i ett förhållande så är jag så osäker, så rädd, funderar och tänker MASSOR. 

Och när jag hittar lugnet och lyckan (tror jag) DÅ skiter det sig....rejält. 
SÅ nä, jag mår bäst själv. 
Jag behöver ingen annan. 

Där ljög jag, jag behöver mina barn, men jag behöver inte känna mig otillräcklig, jag behöver inte känna mig som ett andrahandsval, jag behöver inte oroa mig för att inte duga och för att någon bättre och snyggare ska dyka upp. 
Vilket det oftast gör till slut.


Det enda problemet jag har när jag är singel är att jag inte har nån ;)
Men när jag har nån då kommer det en miljon andra problem med det. 
Och nää, jag mår bättre utan. 
Iallafall i det här stadiet i mitt liv. 
Och jag har ENORMA TRUST ISSUES när det kommer till killar och vette fan om någon kan få mig att ändra på det. 




Inga kommentarer: