lördag 13 oktober 2012

Help, i need somebody

Har MEGA ÅNGEST inför nästa vecka. 
Får barnen på måndag och kommer knappt att få träffa dom alls. 

Hela tisdagen är jag borta från morgon till sen kväll, 
Ledig onsdag. 
Torsdag är jag borta från morgonen till sen kväll. 
Fredag jobbar jag kväll, lördag jobbar jag kväll och söndag jobbar jag förmiddag. 

Nu ska pappa ta dom tis och torsdag. 
Fredag vet jag ännu inte och på lördag åker dom till deras pappa igen som snällt ställer upp och tar dom IGEN. 
SJälv är jag helt förtvivlad och känner mig så maktlös och så ledsen för det här. 
Vill ju ha dom hos mig HELA veckan, vill kunna träffa dom och va med dom VARJE dag. 

HATAR att be om hjälp, det är bland det värsta jag vet, försöker fixa allt in i det sista innan jag drar i väg det där sms:en. 

Ja, vad ska man göra då. Kan någon berätta det för mig. 
För nån karljävel som underlättar livet för mig verkar jag ju inte kunna få eller behålla så jag får väl ta hjälp av den jag hade förut då helt enkelt och den vars pung jag simmat runt i, 



Inga kommentarer: