fredag 12 oktober 2012

Min tur snart eller ?

Jobbade heldag i går därav dålig uppdatering.
Tanken var en ledig fredag men fick lov att hoppa in då en på jobbet var hemma för vård av barn.

Det här med känslor är knepigt. På ett sätt har jag stängt av. På ett sätt inte.
Jag vill inte vara själv men jag vill heller inte vara med vem som helst.

Hur kommer mitt liv att se ut och hur kommer det att bli.

Vill jag veta ? Vad som helst kan hända och på nåt vis är det spännande.
När ska vinden blåsa åt mitt håll.

Ser hur lyckliga alla mina vänner är och jag är avundsjuk. Avundsjuk men absolut inte missunnsam. Jag har de finaste vännerna och dom förtjänar deras lycka och jag längtar till det blir min tur.

Men jag måste släppa rädslan först och öka på det här självförtroendet. ;)

Vi jobbar på det först.


.......Anneli........

Inga kommentarer: