onsdag 17 april 2013

Den stora kärleken

Alla tycks ju hitta sitt livs kärlek, sin Soul mate både en och fem gånger i sitt liv. 
Men måste man alltid säga det. 
Känns lite som "Peter och vargen"

Jag har upplevt många olika kärlekar.
Den stora, den omöjliga, den destruktiva, den passionerade........men jag hoppas och faktiskt någonstans där , långt inne TROR jag att den Största kärleken (förutom den till mina barn) kommer att komma längre fram.
För den har jag ännu inte upplevt. 
Jag trodde kanske att jag hade det, men med perspektiv och distans så inser man att det var inte meningen, det var inte rätt. 
Det var rätt DÅ, men nu förstår man bättre. 

Det ska till mycket innan jag ropar att "Vargen kommer" 

Men jag har inte bråttom........det ska väl vara värt väntan sägs det ;) 


Inga kommentarer: