tisdag 16 april 2013

Riktiga vänner

Det är väldigt få personer som kommer mig sådär väldigt nära inpå livet. 
Dom flesta som kommer så nära brukar oftast inte bli långvariga. 
Tänker mest på vänner nu. 

Jag har ett par vänner som känner mig riktigt bra och som jag har kvar. 
Andra har försvunnit eller tagit avstånd. 

Och jag försöker ibland tänka ut och klura på varför. 
Men jag får inte några 100% svar. 

Tror jag är lätt att tycka om "på håll", på ett ytligt sätt.
Glad, lätt att prata med och skojar mycket mm
Men jag kan nog uppfattas som dryg och jobbig kanske om man umgås mycket. 

Tror dom som står ut med mig är dom som tänker ungefär lika som mig och har samma humor. 
Andra tröttnar nog rätt fort på min humor och mitt behov av bekräftelse och uppmärksamhet och på att jag är dålig att höra av mig. 

Jag skulle aldrig svika en vän och jag är otroligt glad och tacksam för dom vännerna som finns kvar och som står ut med mig.
Jag hade nog inte gjort det själv.  
Love you guys !!!





Inga kommentarer: