lördag 13 april 2013

Lördag

Igår kväll kom vildingarna hem.
Hugo var ledsen vid bytet och ville inte skiljas från sin pappa.
Dom här omställningarna är lite jobbiga för honom.
Och jag är så fånig och tar åt mig av det där, fast jag vet att han vid förra överlämningen ville vara kvar här hos mig.
Men precis som mina barn så är jag lite "känslig" och tycker såklart att det är jobbigt.
Man vill ju att dom ska vara glada och överlyckliga av att träffa sin mamma igen.
Men det är ju så med barn, dom gör och reagerar inte alltid som man vill ;)
Tog ju inte lång tid innan han var på glatt humör igen såldes var skönt.

Nu är vi alla tre vakna och ligger med varsin iPad och myser på madrasser i vardagsrummet, innan det är dags att ta tag i den här dagen som är lördag.

Måste panta lite burkar idag.


Inga kommentarer: