lördag 31 augusti 2013

I brist på annat

Saker på TV som får mig att....
  • kräkas- ordagrant så får Fear Factor mig att kräkas, därför tittar jag aldrig på det där.
  • gråta- Biggest looser. Olika galor mm Under PMS-tider så svarar jag; ALLT
  • skratta- Ellen
  • bli glad- Ernst och relationsprogram som "Bonde söker fru"
  • bli uppgiven- Jag r så sjukt trött på alla TV-shops produkter och deras reklam och deras VÄRDELÖSA demonstratörer (eller va fan det nu är) plus alla andra som medverkar. Skämmes tamejfan
  • byta kanal- Se ovan
  • skämmas- Morgan och Ola-Conny (även om jag älskar dom)
  • bli arg- Stalkers


Senaste...
  • äckliga lukt du känt- min egen fjärt
  • goda lukt du känt- mina barn luktar alltid gott
  • FB meddelande- "...jag vet ;)" 
  • sms:et- Barnens pappa som skickade ett nummer 
  • telefonsamtalet- mamma
  • gången jag kände mig lycklig- När jag och barnen låg i soffan nu på kvällen och jag hade dom på varsin sida och vi låg och höll om varandra och tittade på film
  • gången jag grät- igår kväll av frustration och uppgivenhet
  • inköpet- maten i dag
  • biobesöket- voi voi, det minns jag inte. Var det när jag och ida och erika kollade på sista Twilight filmen !!??
  • utomlands vistelsen- Paris ??? 
  • person jag velat ge en käftsmäll- mig själv ;) 
  • presenten jag fått- Biljetter till Melissa Horn !!!!!!!







Inga kommentarer: