fredag 16 augusti 2013

Med barnen kommer känslorna på både gott och ont

Jobbet har gått ok idag. 
Mycket att göra men vi kämpade på. 

Barnen är här, men varför är jag inte överlycklig ? 
Ush vilken hemsk känsla. Jag är bara irriterad. Å så ska det inte vara.
 Jag känner mig fruktansvärd som mamma.
Stackars barn. Dom måste i säng i tid för att vi ska upp jättetidigt i morgon. Press och stress i huvudet på mig och på dom oxå såklart. 
Nej, va hände här liksom. Skulle inte bli såhär ju :( 
Älskade ungar, världens bästa, synd att deras mamma inte matchar den beskrivningen. 

Men vi hade en mysstund med Harry Potter och fredags snacks och gos i soffan en stund iallafall.

Irriterad över an sak är jag oxå. 
Och märkliga sms får jag. 

Nej, en stor värmande kram är vad jag hade behövt idag !!! 

GOD NATT 

Inga kommentarer: