torsdag 22 augusti 2013

Ush

Har lämnat kidsen för den här veckan.
Ludde gick såklart bra att lämna. Stor kram och puss. 
Det är så skönt att han inte skäms för att ge sin mamma kramar fast kompisarna är med.

Hugo var orolig och, inte ledsen men sådär på gränsen. Sorgsna ögon liksom. 
Det enda jag ville var att ge honom största kramen och aldrig släppa taget.
Men gav honom en snabb kram och sen gick jag för att inte göra det så jobbigt, men då ropade han och ville ha en till kram.
Tänk om han inte kände den första kramen ? Tänk om han tyckte att jag bara lämnade honom. 
MEGA ÅNGEST och känslostormar.
Ush va dum jag kände mig mot min Hugo.

Älskade barn !!
Kommen innanför dörren här hemma och allt är så meningslöst och fult. 

Jobbar hela dagen idag så jag får tänka på annat. 


Inga kommentarer: