måndag 16 februari 2015

Då har jag

Då har jag hunnit med att hänga med Hugo på skolan på förmiddagen där dom hade "elevens val". Roligt att se och nästa gång vill jag vara med när dom har "vanliga" lektioner. Tror Hugo tyckte det var jätteroligt att ha med sig mamma också faktiskt. 
Sen vart det nån typ av träning, inget jag kan skryta över, men jag var där iallafall. Sen ner på stan. Handlade en laddare. In på jobbet. Hem till mamsen. Nu hemma och har precis käkat lunch och klarat av postutbildningen som jag måste ha på jobbet som jag dragit ut på. ÄNTLIGEN !!

Snart kommer vildingarna och då ska jag gå med Ludde till en kompis, lämna honom där, hem, gå med Hugo till innebandyträningen, gå och hämta Ludde, sen hämta Hugo, sen hem och laga middag :-) Jag får ju träning av att springa fram och tillbaka haha


Inga kommentarer: