tisdag 24 februari 2015

Måndagen

Började dagen med min första körlektion med bilskolan. Nä, hade jag inte haft press på mig hade jag lagt av NU. Känner mig så jävla värdelös :-( Kommer ju aldrig att gå det där. 

Men dagen vart bättre. En tur till Västerås med min fina fina vän. Mat, fönstershopping,  bio (favorit i repris) "50 shades och Grey" igen. En himla bra eftermiddag om ni frågar mig. 

Sen hem till Dannes mamma. Fick prata med honom i telefonen. 2 timmar går alldeles för fort. Ville inte att tiden skulle ta slut. Men underbart att få höra hans röst, höra att han mår bra och att få gratulera honom på 34 års dagen. Älskar dig D!!!

Sen vart det gymmet. 1 timme PW på gåbandet med lutning. Lite rövträning och 15 min cykel. 

Nu har jag gjort mitt och säger natti natti 

Inga kommentarer: