onsdag 29 april 2015

"Ditt feta jävla arsle, du har ju för fan inte ens körkort"

Jooooooooooooooooo, det har jag !!!!
Idag Onsdagen den 29:e april 2015 tog JAG mitt körkort. 
Jag klarade uppkörning och i måndags vart jag ju godkänd på teoriprovet. Sitter här nu med en lycka i kroppen som är obeskrivlig. Och så upptäcker jag att det finns MASSOR med fantastiska, godhjärtade människor som unnar mig detta. Som framför sina gratulationer och som är glada för min skull. Så många som har trott på mig när jag själv har gjort allt annat än det. 

Jag kan inte fatta det. För 13v sedan började jag. Och det har gått upp och ner. Men NU. ÄNTLIGEN !!! Har gråtit hela förmiddagen av lycka. Från det att den tysta karln i passagerarsätet sa "Grattis!" Där och då brast det !!! Min körskolelärare fick ta emot mina tårar. Marith på körskolan likaså. Sen när allt var klart så väntade ett samtal med min D. 
Älskade älskade D !!!!

Och så lyckan och kramarna från mina barn !!!! Obeskrivligt. "Jag sa ju att du skulle fixa det mamma"
Ja, dom trodde på mig. Och jag lyckades. 

Mina barn och nu körkortet är tydliga bevis på att jag gjort någonting bra i mitt liv. Sådär svart på vitt liksom. 

Pappsen bjussade på lunch och jag fick köra hans bil tillbaka till stan. Haha LÄSKIGT. Man känner sig ju inte säker direkt, Men nu vill jag bara ha mig en bil så jag kan få köra ofta och bli bättre. 

TUT TUT !!!




Inga kommentarer: