tisdag 14 april 2015

Idag fick jag nog

Alltså....våran tvättstuga. Ja, jag vet att jag låter som en gnällkärring nu. Men va FAN. 
Bokade tid till i morse. Kommer in och det ligger grejer överallt, så jäkla skitigt och äckligt. Kläder kvar i tvättmaskinen, torktumlaren plus två stora högar som ligger i korgarna. Detta är absolut inte första gången. Mer regel än undantag faktiskt. Men idag fick jag nog. För det kommer in en kille och säger ingenting, (som tidigare gått in när jag haft tid och bara plockat ut MINA kläder och lagt i sina egna i maskinen) tar med sig några klädesplagg som ligger där och lämnar resten. Sen går han ut i trapphuset, skäller på sin flickvän och tänder en cigarett. Jag säger till honom. Han släcker ciggen på trappräcket (!!??)
Nästa gång jag kommer ut så sitter han och röker inne i tvättstuga. 
Alltså SUCK !!! Ja, jag ringde och klagade till styrelsen. För det har spårat ur. Och barnen blir rädda när det härjas där ute hela tiden. Och toaletten är trasig och maskiner går sönder. 
Nej....idag fick tanten nog !!!!


Inga kommentarer: