torsdag 30 april 2015

Present

Fick en sån jättefin nessesär av Maddis idag. Tog kort på den men hann inte lägga upp bild. Så det får ni se i morgon. Det var med en fjäril på, då jag är hennes fjärilspruttare. Älskade pusslet!!! 

Å så fick jag ett underbart sms från min kära gamla vän Andrea. Jag vart så rörd. Lite kan göra så himla mycket. Tack min vän. 

Har även pratat med Anna i telefonen idag som jag inte hört ifrån på länge. Skönt med lite uppdatering. 

Å så var jag och Jilly på stan idag och hon bjöd mig på lunch på Thai. Så gott och så trevligt. Hon är verkligen en fantastiskt varm och härlig människa. Borde finnas fler som hon. 

Som ni hör så har jag haft en bra dag. Och eftersom det är ledigt från skolorna i morgon så var Vildingarna vakna när jag kom hem från jobbet nu på kvällen. Chill i soffan och nu snarkar dom båda två. Jag ska göra detsamma. 

Go natt 

Inga kommentarer: