söndag 21 augusti 2016

Happy Sunday

Nu nu när grabbarna åkt och spenderar sin vecka hos deras pappa, så passar jag på att vuxenmysa allt vad jag kan. . En tur till Västerås med Skägget blev det i Fredags och ost och kex och räkor på kvällen.
Igår efter fotbollendag så åkte jag och tränade. Och sen kom min kärlek över igen. Nu snarkar han bredvid mig och jag mår så bra. Idag väntas mer fotboll och mer träning.
Igår var min plan att springa 1 timme på löpbandet. Jag sprang 56min. ALLTSÅ!!!! Hatar att jag gav upp där. När jag gjorde det så kände jag att jag hade faktiskt orkat 4 minuter till. Varför gav jag upp? Vill ni höra mina anledningar? Skitsamma, ni får höra den ändå. Jag lyssnade på pod och den tog slut!!!!! Plus att jag har lite "problem" nedräkning. Nu är det bara 5min kvar. Eller när man springer och vet att man har DEN DÄR backen kvar osv. Då ger jag upp. Jag behöver pusha mig själv lite extra då, men fixar det inte. Måste ha någon som piskar mig där :-)


Inga kommentarer: