måndag 15 augusti 2016

Pranks

Alla dessa jävla "pranks" som man tydligen ska hålla på med enligt alla "youtubers". Det kostar mamma Nielsen en tur till närmaste mentalsjukhus. 
"Mamma, Ludde prankade mig och hällde senap på mig så jag vaknade" Så nu har jag senap i soffan, på täcke, kudde och i Hugos huvud. 
Igår skulle dom testa stark sås. Spyor på golvet och i diskhon. Vem fick ta bort det då????? Jo Mamma Anneli såklart. 

Va hände med att göra "pranks" som uppmuntrar till att hjälpa till hemma, vara snäll mot sina syskon och föräldrar, göra små vänliga handlingar till främmande människor och sprida det vidare?! 

Nu slår dom ihjäl varandra här hemma. Och jag sitter på toa, skiter och hoppas att min inre ilska sitter i bajskorvarna som snart ska spolas ner och jag blir lugn. Blir gaaaaalen här hemma. Längtar till skolan börjar igen. 


Inga kommentarer: