söndag 4 september 2016

När män/killar inte fattar

Vissa begriper ingenting. Vissa är osmidiga. Vissa tror dom är Guds gåva till kvinnorna och kan inte ta ett: "nej tack jag har redan en kille"
"Tränar du? Har du snygg kropp?" Idiot!!! Nej, det har jag inte. Alla mina killar ha valt att knulla andra tjejer. Antagligen för att jag ser ut som en fläskpadda naken. Så nej. Håll dig borta och leta reda på Instagramtjejer i bikinis om det är en snygg kropp du vill ha. 
"Sötnos hjärta hjärta" Varför???  JAG HAR KILLE SÅ LÄGG NER MED DET DÄR. "Jag kan ge dig nåt din kille inte kan" Suck!! Nej, det kan du inte. 

Va är det för fel? Sen när man dissar och vägrar svara så kommer det små frågetecken och "hallå?" "Blev du sur?" Eller nya tappra försök till att visa vilka idioter dom är. 
Smicker är ju uppskattat. Men fatta när man inte är intresserad. 
Nog med gnäll. Nu ska här blockeras några personer. 

Inga kommentarer: