måndag 30 januari 2017

"Hon är för snygg för mig"

Aldrig blivit nobbad på ett bättre sätt. 
När en vän ville gå på dubbeldejt med hennes kille plus hans kompis och nån mer. Den där "nån" blev ju inte jag då iallafall. 
När i hela helvete blev man "för snygg"?! Vilket jäkla skämt. Ungefär som när jag skulle ligga med en kille och han inte riktigt fick upp kuken. "Det här händer bara med dig!"
Japp, självförtroendet sköt i höjden. Eller nåt. Förklaringen skulle då vara att han var nervös. Jo jo. Eller hur. 
Nä, sexig och porrig och upphetsande är väl inget jag kan skriva upp på min meritlista. 
Trogen. Bipolär. Psycho. Osäker. Gosig, Svartsjuk. Kärleksfull och Ostabil däremot. Gissar att det rycker i baguetten på mina manliga läsare nu.  
Ja ni. Livet va!!!! 

Men inte sådär "grisbra" som man tydligen ska vara. 


Vänta ett par minuter bara ;-) 

Men jag har ett namn ;-)

Hahaha typ så

Jag är rätt kul när jag är kul faktiskt. Så det är bara att passa på å njuta då. 

En dag.....;-)



Inga kommentarer: