torsdag 25 maj 2017

Alltså

I gårkväll fick vi reda på att Hugo skulle få vara med 06:orna på fotbollscup i Västerås idag. 
Det ville han såklart. Dock lite nervös men det ordnade upp sig när han fick höra vilka som var med i laget. 



Ludde skulle dock bli själv hemma när jag jobbar och var inte så sugen på det. Sen i natt vaknade jag av att Ludde kräktes. Voi voi
Hur blir detta nu då tänkte jag? Jag kan inte vara hemma från jobbet. Röd dag. Dubbelt betalt. Och jag har redan varit borta så mycket. Lite folk mm. 
Men i morse verkade det ok. Sen ringer han till jobbet massor med gånger och är ledsen. Måste få tag på någon som kan hjälpa mog. Kan inte bara åka från jobbet bara sådär heller och lämna alla i skiten. Efter MYCKET om och men så blev det så att mormor och Stefan åkte och hämtade honom. Så NU kan jag andas ut igen. Ibland skulle man vara två. 

Inga kommentarer: