lördag 20 augusti 2011

barnen leker och jag hinner grubbla

Japp hjärtat ska väl kännas lite även idag.
Jag har väll mer eller mindre insett (åter igen) att jag bara går på samma saker varje gång.

Jag vill inte längre vara; bara en i mängden.
Jag vill betyda mer och jag har äntligen den känslan av att jag förtjänar det.
För det kommer till en gräns då jag faktiskt känner att det gör mig mer illa än gott.

Att en dag varannan vecka få må toppen, känna uppmärksamhet, bli kramad hela natten, få bli omhållen och faktiskt på riktigt känna sig uppskattad för att sen fundera över om den känslan man hade då bara fanns där för att jag ville det så otroligt mycket, eller om det var på riktigt, det är liksom inte tillräckligt för mig.

Vill så gärna tro på vissa saker som sägs. Men jag har ju lite trust issues !!

Ok, jag är väll kanske inte jordens heting, inte så sexig och mina brister är fler än mina bra sidor.
Men jag är inte elak, och mitt behov av närhet ska inte utnyttjas.

MEN: Å andra sidan har jag aldrig blivit lovad någonting, inga löften NADA, så jag kan inte skylla på någon alls förutom MIG SJÄLV !!! Så det finns ingen bov i det här dramat !!!!


Många tomma ord i ett och samma inlägg, för en av mina brister är att jag känner FÖR mycket, när det väl har satt igång och jag kan inte säga nej till nån jag tycker om.




Så ja, det är inlägget var hur jävla onödigt som helst !!!

Jag är en av alla dom, som aldrig riktigt ville vara en av alla dom









Inga kommentarer: