torsdag 25 augusti 2011

"Ett Pass tack"

Kom till snutstationen fixad och färdig och redo för att ta det snyggaste passfotot EVER.
Dom skulle liksom tänka att "oj vilken fotogenisk person hon var" 
Dom skulle tänka så och till slut inte kunna hålla sig längre utan liksom bara skrika det rakt ut hur vacker jag var. 

Ok, till och börja med fick jag inte ens ta passet, för jag var tvungen att visa upp en giltig legitimation. Vilket jag inte kunde då för att både mitt ID-kort och pass gick ut i April iår .
Så då skulle min kära far få vara med och intyga att jag är jag. 
Ok han slutar jobbet halv fyra, men jag drar runt lite på stan i några timmar det är heeelt ok. 

Strax innan halvfyra så kom ösregnet och jag ser ut som en dränkt bulldog. 
Passkortet får man inte ens le på längre, Le...det är ju liksom MIN GREJ !!! 
Så det slutar med att jag fixade passet (med hjälp av pappa) men kommer aldrig att åka utomlands eftersom jag måste visa upp det där jävla fotot. 




Inga kommentarer: