söndag 28 augusti 2011

Hjälper till lite

Gick hem till Muffarna och skulle hämta min cykel, köpte med mig sopsäckar och städade undan lite i deras trädgård som såg FÖR JÄVLIG ut, det minsta man kan göra efter att ha fått bli bjuden på en fantastisk party, med dekorationer, god mat och allt fix och smådetaljer som gör en vanlig fest till nåt alldeles extra. 

Marinas kåtmusslor låg kvar på bordet oätna så jag antar att det vart en lugn kväll på Herrgårn ;) 

Nu har jag precis MOFFAT i mig en dunderfrukost med juice, färskt bröd, pepparsalami och parika och grejer. MUMMA !!!

Kanske får jag besök av Gustav idag oxå !!! Det var inte igår, men vi får väll se hur det blir :) 

Nu ska jag hitta nån bra film att glo på. 
Cola light ligger på kylning och dip ska blandas och chipspåse ska öppnas. 
Men det blir lite senare :) 

PUSS







Inga kommentarer: