onsdag 17 augusti 2011

Barnsligt förtjust

Victoria är på smällen. 
Dom har alltså kn***at, känns lite skumt. 
Gör kungligheter sånt verkligen ?? 
Måste ha varit i missionärsställningen, allt annat känns för "lortig" för dom. 

Ja jag är glad för deras skull, nästan rörd till tårar......ok då jag gråter lite. 
Lycka lycka lycka !!
Minns själv hur det var att berätta för alla första gången vi skulle ha barn. 
Oj oj oj, den känslan, den stoltheten.....obeskrivlig.


Grattis till dom <3 och lycka till......det kan behövas ;) 
Eller iofs det är väl bara att lämna över ungen till Nannyn när den gråter, eller dra till sydamerika på nåt mission under värsta trotsperioden.

Nåväl, det största i livet är på väg till dessa två (som jag råkar gilla MASSOR). 
 Woohooooooo





1 kommentar:

Marlene sa...

Exakt så tänkte jag oxå igår när jag fick reda på att dom skulle ha barn... Dom har alltså legat med varandra...undrar hur???

Hehe...

Kram