torsdag 25 augusti 2011

Dom ljusa stunderna är fler

Jag vet att sättet att tänka gör livet till vad det är. 
Är man en bitter gammal hagga, ja då är solglimtarna i livet färre
Det fattar jag, och jag är trött på att vara en gnällkärring. 
Gud, folk som läser min blogg måste tro att jag snart tar livet av mig själv. Men så är det faktiskt inte ;) 
Jag är bara i obalans just nu
Jag har en tendens att förstora upp saker och ting inuti mitt huvud, och jag blir trött på att se mig själv skriva om det hela tiden som om det dåliga hela tiden tar över dom bra sakerna. 
Ibland är det så men bara för att jag låter det ske. 
Men jag har många fler bra stunder än dåliga, det kan jag lova er :) 

In the end only kindness matters
.......
Men det räcker väl inte att vara snäll emot andra, man ska vara det mot sig själv också :) 








Inga kommentarer: