måndag 16 januari 2012

Å komplimangerna haglar

M: Va gör du ?

Jag: Smörjer in ansiktet med antirynkkräm

M: Ja det kan behövas

Han vet hur man tar tjejer med storm den där killen !!!

Nåväl, nu har vi kollat på film och haft det mysigt här hemma. Jag är nu nyduschad och insmord med antirynkkräm i ansiktet (skulle iofs behöva det på hela kroppen men det blir så dyrt då) vilket tydligen var nödvändigt ;) 
Och jag måste säga att jag är hyfsat nöjd med den här dagen. Om det inte var för att jag saknar barnen så otroligt mycket hade den fått ett MVG. 


Terapi-te hos MJ, sen hem och vilade en stund, sen drog jag MJ och Natta till Ludvika där vi mötte upp med Paul och vi käkade lite lunch på Subway och kollade runt lite. 


sen hem igen och ja nu är jag där inlägget började. 




Inga kommentarer: