måndag 9 juli 2012

God natt

Är så glad över syrrorna och mammas lilla överraskning åt mig med tända ljus och sång och banankaka som Lisa hade bakat. 
Jag ler fortfarande åt det. 
Även fast man kanske inte vill fira sin födelsedag så finns det ändå ett litet barn i en som någonstans hoppas att nån vill uppmärksamma den. 

Och alla fina gulliga hälsningar på facebook värmer verkligen i hjärtat att folk tar sig tid att skriva ner ett litet ord trots att dom inte behöver. :)

Så tack till alla er som gjorde detta. 

När jag blåste ut ljusen i tårtan så får man ju önska sig nåt.............jag önskade att mina barn skulle ringa, att kanske dom eller deras pappa skulle komma ihåg min födelsedag och säga åt barnen att slå numret och säga grattis, men jag antar att mina förhoppningar och önskan var för höga. 
Jag kan inte begära det. Det sista dom tänker på där är väl mig så klart men.............ändå. 

Men på onsdag får jag träffa dom och då ska dom minsann sova här och tack vara M så kanske vi kan hitta på nåt skoj tillsammans, bara hoppas vädret blir bra. 

Nu säger 34åringen tack och god natt.

På återseende i morgon


Inga kommentarer: