söndag 22 juli 2012

Jag vill hitta hem

Även om man har allt så kan det kännas som om det är något som fattas......!

Så skrev jag på FB alldeles nyss, och kanske är det (förutom det självklara: Barnen) ett HEM. 
Inte en lägenhet, inte ett hus....ett HEM
Där man känner att; här vill jag bo för alltid !!!
Ett tryggt ställe med själ och liv och kärlek, där barnen har varsitt rum och där allt faller på plats. 

Visst måste saker falla på plats på andra ställen i livet oxå så klart, men mitt hem har alltid varit viktigt för mig. 
Känns det inte bra där jag lever och bor så blir det oro i min själ. 

Jag har flyttat 19 gånger i mitt liv och jag har aldrig bott på ett ställe som känts HEMMA sådär på riktigt. 
Det absolut närmaste jag kommit är hos min farmor och farfar <3 <3

Nu vill jag ha ett jobb, en fast och trygg ekonomi och ett nytt ställe att bo på. 





Inga kommentarer: